Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

hamnade här hamnade där

Publicerad 2011-04-10 10:30:07 i Allmänt

hamnade i Boden hos mamma.. var dessutom i plurret på Nordpoolen, hääärlish!
Åt middag hos mamma, Kurre hade gjort favvo maten min, biffar, eller egentligen är det kötttbullar, men vi hade inte tid o vänta, så det fick bli biffar. Kollade hockeyn som gick si sådär, SAIK gjorde väl inte det bästa ifrån sig om man så säger.. men men.. På tisdag hoppas jag på bättre, för anton o hans pappa ska till Skeå o kolla då.

Fick iaf hem min väst, inte för att den gick igen, men var väl inten meingen heller, utan bra o ha till hösten väst, sen fick jag en flytande tvål av syrran, som jag önskat :) men jag ska spara den till mitt nya badrum i huset :) yeeey.. huuuuset.. sen fick Calle en jacka o annat vinter tjafs, bra o ha hej o hå. Se där, nu har han snart en graderob inför det första året.. :P haha. otippat? NIXX..

Katterna ligger nu sött brevid mig i soffan, thitti har stupat på sina gröna filt, hon har ju bara varit ut mer eller mindre sen i förrgår.. hmm.. o Wilda ligger här o ser söt ut i sina fläckar, hon har varit ut ca 5 timmar. Det räcker för den lilla skönheten.

Calle har inte än vaknat o jag är hungrid deluxe.. tror jag måste göra mig viol té..

Snuvig är jag dessutom.. jag hoppas allt är borta till i morrn, ajg vill itne vara hemma, jag vill uuuutttt...

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela