Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

katten

Publicerad 2011-04-17 11:40:44 i Allmänt

katten trampar, barnet sparkar.. en morgon på annelund i all sin glans!
pratade med Älsk, dom ahde just fått sol, skulle fara iväg en sväng o sen bege sig hemåt.. men nog tycker jag dom e som sent ute.. jeeeo jeeeooo..

jag vill grilla korv, men personen jag vill grilla korv med verkar göra annat då han är online på msn men svara icket.. jädrans tomtar!

drömde mysko drömmar inatt igen.. kommer iaf inte ihåg dem.. undrar om det var minnen, för igår tänkte ajg att jag önskar jag kunde radera de senaste åren i mitt liv.. meeen.. en sak leder till något annat o jag kanske itne hade haft ett så fantastiskt liv idag om det inte vore för allt skit här tidigare? det e bra att man fortfarande är ung, för då spelar det mindre roll vad som häde förr, nu så handlar det bara om var som händer nu o sen :) nu händer inte så mkt.. men snart /sen så händer alllt.. bäääbiiiissss koooommmmm nuuu... jojo.. 10v kvar..

hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela