Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

Lite Text Uppdatering

Publicerad 2011-04-05 17:12:40 i Allmänt

Mår bara bra, var rädd att jag hade åkt på förkylning, men så var inte fallet, är frisk sm en nötkärna.. eller ngt sånt:P
Har dessvärre ont i fogarna o i ljumskarna. Har väldans problem med att ta mig i o ur bilen :( Men men. Annars mår jag bara bra. Eksemen är från o till .Just nu är det bättre. Naglarna mina har växt till sig igen. Funderar om jag ska låta sofia fixa gel naglar eller hur jag ska göra. Saknar gel naglarna. dom var ju sååå fina.. o dessutom kan det vara bra att ha sånna när Calle kommer, för dom e ju inte så att dom rivs eller så, dom går ju helelr inte sönder..

Nu ska jag kolla lite Sofias Änglar på play. Sen blir det nån älgfärs+taco+moussaka blandning :) smaskens eller ej, det återstår att se :P Smäller nog ner lite annanas oxå :P hiiihiii..

I morgon ska ajg tillbaka till parelle. Letar även jobb, men hur lätt är det? Måste man så MÅste man.. är ju inte annat. tyvärr är jag ju inte köks chef eller annat.. nååväääl.. snart är jag iaf make up artist.. hihi hoho.. :P

nämen då får ajg skriva lite mera senare eller i morgon. dyker nog snart upp mer bilder.
Är så enkelt att mms:a bilder ifrån mobilen.

Sen så kommer Älskling snart, så då blir det mat o sen blir det Hockey,, hejja SAIK.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela