Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

mass mms

Publicerad 2011-04-02 17:21:07 i Allmänt

skickade/skickar mass mms till denna blogg. då är det uppdaterat med bilder så det hette duga.

bilde rpå min nya byxa ifrån HM, typ kostym byxa. sen en svart tröja ifrån Hanzens, och en blå vit randig ifrån Hanzens den oxå.

Nu ids jag int köpa nå mer mamma kläder, har hittils köpt ett par mamma leggings, tre bh:ar, 6st trosor o kläderna idag. Ids alltså inte lägga ner mer cash på något som jag abra kommer kunna ha för nu, för sen ska jag ju prommenera massor o komam tilblaka till normal vikt.. alltså efter Calle kommit.

nu ska jag iaf gå o vila, är massor trött i kroppen.
Anton har redan somnat o han LÄR vara bakis om nån timme.. !! jo det var ju nå blåsmarks Nappet idag.. tydligen var det minsta man fick dricka 5 öl eller nå.. bra då att han klarar 3 innan han blir mer än salongs.. *muttrarrrr*

ork it!

men ska skratta åt han sen. ifall han sover mer än mig då far jag o hälsar på tolvan eller nå.. !!

snygg thitti har kli i öronen efter att hon varit ute 15 timmar i streck.. hon ser ut som alien.. Wilda vill inte bli störd när hon sover med husse i sängen..
tjing!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-04-03 15:53:16

håller med dig, känns ovärt att lägga pengar på saker man inte kommer ha användning för sedan :(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela