Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

men tjenare

Publicerad 2011-04-27 10:20:27 i Allmänt

jag får aldrig sova, jag blir såå trött.. i morgon behöver jag iallfall INTE köra han till jobbet. men han så menar jag Anton.. såklart.. som tur är så är alla hyrbilar uthyrda, gu så skönt att inte behöva tänka mer på att vi har bil.. kanske låter konstigt.. men efter idag så finns det inget viktigt att göra, förutom att jag måste ta mig till stan i orrn kl17, men dit är det lääänge så det känns inte alls så farligt :)

Jag orkar verkligen inte hjälpa till nå mer, jag blir så trött att köra runt om dagaran att jag får ingt gjort här hemma :( jag vill ju börja få packat sov, men ingenting får jag gjort:(

har 2 månader på mig innan lägenheten är uppsagd, men bara ca månaden kvar innan flytt.. o när Calle kopmmer kan ingen var säker på.. han verkar vara fixerad redan nu... vi får väl seee..

NU ska jag till toyota o hämta en nyckel ifrån antons bil.. som han glömde.. hej o hååå.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela