Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

ny dag med nya möjligheter

Publicerad 2011-04-29 06:33:30 i Allmänt

så sant som det är skrivet.

Känner dock inte att jag kanske är på världens bästa morgonhumör.. vet att anton skulle ha försovit sig om jag itne väckte han.. FÖR HANS VÄCKARKLOCKA RINGDE ALDRIG.. UTAN BARA MIN SOM JAG STÄLLT EFTERSOM JAG VET HUR HAN ÄR.. jo..

Wilda jamar som ett cp o ska ut så let it be o då får hon väl vara ute då.. för snacka om att jag inte orkar med tjafs denna morgon är så ootroligt trött..

ska lägga in bilderna som jag tog på anette igår, o förminska dem o skicka till läraren.

Är hel nöjd med min ögon primer. Är kanske mer nöjd över att ha denna dära Dior foundation o denna dära Lancôme ögonskuggan i min ägo.. alltså ni förstår itne, men denna dära ögonskuggan är typ vit med blå grön pärlemor aktig nyans.. sjukt fint när man har den o en svart skugga som en sotning osv osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela