Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

obegripligt

Publicerad 2011-04-01 06:45:29 i Allmänt

drömde en mardröm-.

skrev ett inlägg om det, men jag vill inte ha det i min blogg.

för att nån sska fröstå något så var det "näsan" som tvingade sig in i mitt liv o jag blev en bu
. enough is enough.


till ngot mycket bättre.

Antons klippning ser fortfarande bra ut, är mycket nöjd med min insats :) hade igår i lite lanza nån orange/lila kräm hej svejs i hans hår o då höll sig frillan hela SAIK matchen o natten.. fantstiskt.

Sen är jag nöjd över att Läraren tyckte bra om min sotning, finally, nu känns det som att jag kan känna lugnet, nu när jag hittat "den rätta" sotningen.. Då e det bara att träna träna träna..  trääna..
Antagligen var bokningarna för idag sotningar, passar perfekt. Tänkte kolla med test kaninerna, dvs de sminkade ifall jag får fota sminkningen, dvs för eget bruk alt för att akicka till lärarna.

Men nu ska jag återgå till sängen o mina fantastiska katter, mysmonster. och vi tre ska kolla CSI o GREY´S :) tror vi börjar med G :):)

hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela