Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

oh it´s fab

Publicerad 2011-04-20 07:11:31 i Allmänt

faaaantastisk dag, började med att ajg fräste åt anton i 10min om att han skulle göra mig frukost.. kan säkert även klst han lite.. inte mitt fel, mina naglar e sjukt vassa.. inte med mening.. dom bara e så..

mumsade i mig frukost o fräste något om disken.. sen satte jag mig framför datorn..

meeen.. sen skjutsade jag honom till jobbet.. klart!

Nu e jag massor mycket gladare o har suttit o fixat lite bild collage på sofias fantastiska tvålar.. täntke bjuda er alla på en bild som togs igår.. och JA, JAG HAR SNIFFAT PÅ ALLA TVÅLAR, JA, JAG VILLE ÄTA UPP DEM ALT. RULLA MIG I LUKTEN.. OK? ;) hihiihii



www.soapblogg.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela