Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

stort tack till

Publicerad 2011-04-20 15:34:52 i Allmänt

Xentus Bituthyrning som fixade min o antons påskhelg i överkalix.. *muttrar över rav4:an som är trasig*

så.. bettan ska få åka HEM o bli omhändertagen av sig ägare.. *host* och katterna ska få premiär lufsa runt hemma i huset hos pappa oooch ja.. jag o anton ska säkert förbi päjäärvi en sväng nån dag, troligen kommer anton bli tjurig o stanna i tornedalen, men men då får det väl vara så :P

Thitti har då hoppat ifrån balkongen o Wilda spanar på nåt.. Hon får inte gå ut som vanligt idag, för hon börjar bli för vild av sig :P

idag så har jag varit tårögd hela dagen, alltså rinnande, av ljuset, av värmen, av kylan, ja av allt.. hel störande.. o nu e jag små trött så då blir jag gråtfärdig av det.. hemskkkt..

tror ajg ska laga ngt med akssler till middag idag, men hade egentligen behövt handla några ingredienser till det.. hmm.. undra sa flundra om man kanske bara snör ihop en sås till kassler o ris.. hrmm hrmm hrmm!


hrmm.. hmpf!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela