Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

tur

Publicerad 2011-04-27 12:58:46 i Allmänt

för katterna att dom får behålla sin soffa när vi flyttar.. :P ska bli roligt att se vart dom kommer hålla till, om dom ska bo i soffan nere, eller uppe eller på trappen, elelr under trappen eller i nått av alla fönster..

hmm..

Nu ska jag kolla serier o pausa, är riktigt trött, blir skönt att inte hålla på o skjutsa anton varje morgon.. Nu har jag då inte ens hyr bil längre heller.. för den blev jag avtagen.. eller kanske inte riktigt såå.. men näästan :P

sååå..

nu ska jag göra som mina älsklings djur, VILA.

hejs,.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela