Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

brown is the new blond

Publicerad 2011-08-27 22:44:36 i Allmänt

jag e brunhårig, anton e brunhårig o anette har nån ljusbrun mot rött.. naaajs.. sessan madde har ju oxå brunt nu.. så då e det väl det som gäller? vi gjrode rätt.. haha,,

känenr dock att ajg borde få mig nån klippning.. men men.. huvudsaken att anette, anton o niklas har frillan fixad :P haha..

oj så trött i mössan jag känner mig.

har iotne gjort så mkt i veckan, därav inte så mkt klutter, calle har varit gnällig. har igår gjort min första dregglis, gick ok, men nr 2 skall jag förenkla så det hette duga...

idag har vi varit hos anette o niklas, det var surströmmingsfest, i deras sommarstuga, haha.. vi andra satt inne i huset.. gillar itne surfirren dära.. :P

i morgon får man väl se om stan lockar. hade kanskt tänkt fara förbi lisa o gratta henne:) får väl se om man får komma.

har tänkt för en luft av fuktare, i morrn på claes ohlson eller så nån annan dag på nå annat ställe.. ska abvra ha till att fräscha upp luften etfer man tvättat o duschat.. blir så rain forest kind of style annars..



hejz!

nu har calle somnat, anton tassade *läs klampade* uppför trappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela