Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

fången

Publicerad 2011-08-11 13:17:35 i Allmänt

känner mig som en fånge.. inte direkt i negativ mening, men ändå.. calle är små grinig idag o jag känner mig små krasslig. dvs ingen bra kombination.. längtar tills älskling kommer hem!

idag hade calle nå prickar på kroppen..  inget alvlarligare o inte direkt något som har bryr sig om.. är välnå hormonellt.. ?!

han får lite healing senare så blir han lugn igen :) yeeey!

är vansinnigt gotte sugen.. har haft ett smaskens sug nu i flera dagar, förstår inte, har aldrig haft det såhär tidigare.. gaaah! värre än ever.. lovar..

ska kolla nån film nu o ta det j*vlit lugnt så jag inte hamnar med fingarnarna i nån skål tillverkandes chokladbollar... mmm chokladbollar...mmm...


hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela