Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

bättre än mamma sajter

Publicerad 2011-06-25 23:52:45 i Allmänt

för mig att skriva mina funderingar o missnöjen här ang rollen som nybliven mamma, för så fort jag har nå krux så får jag svar ifrån kära svägerskan :) hi hi. fiffigt! nog för att det finns telefoner att använda sig av, men jag e då så trött dessa dagar att ajg tar mig några minuter bara för att kolla lite på fejjan-spejjan sen skriva lite här på bloggen o kolla blocket efter fiffiga saker-. that´s it. det e min egen tid. tycker det e helt OK.

han den lilla har iaf just ätit.. sköönt i bomberna :) hehe.. anton har lovat att massera brösten ikväll.. heh.. för min skull eller hans? heh..

känns som att jag missbrukar gottigott dessa dagar.. vet att jag måste sluta upp med det, o ska göra det så fort brittis kommer, för då blir det andra rutiner i en vecka, o sen e det väl bara att hålla sig efter de rutinerna. Nu tar jag all energi jag kan få..

Anton är ute med Sikko, kvälls svängen o jag ska o kolla om thitti ska komma in, hon var lite irri igår när hon kom in o Calle hade gnäll-kväll.. så åfr väl se om hon ger upp att sova inne, eller om hon försöker sig på att ändå komma in ett tag.

Calle:

Carl (mellan namn Holger)
Carl H.
Carl Holger

alltså ser jag på honom så känns det fortfarande mest aktuellt med Carl Holger, o sen så kan man skriva ut namnet, Carl H. o sen så kan man kalla honom Calle. Anton är lite skeptiskt, för han vill att ha även ska ha ett mellan namn, ifall han slutligen ska ha Holger som en del av förnamnet..


mja.. vad ska man då hitt på??
ta farbrors namn, o så matchar han eric? alltså dra in ett victor ? voj voj.. tänka sig så svårt att klura ut namn stämpeln på barnet.. haha..

ork it.

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela