Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

öhm mhm.. aha,, ok?

Publicerad 2011-06-10 08:48:15 i Allmänt

jag är inte riktigt säker på vad jag verkligen ska skriva.. så det blir antagligen inget seriöst..

*känner svalare vinpustar komma pustandes*

vaknade för nån timme sen, släppt ut katterna, har ytterdörren öppen.. hört hur Sikko springer in o ut ur sitt hus.. Anton är som vanligt relativt okontaktbar.. Anette tvättat moppar på jobbet..

o jag då, vad gör jaaag då?

jag gör inte så mkt faktiskt.. hade hoppats på att carl holger granberg kunde ploppa ut så jag får lägga mig på mage o sola ryggen :P eller så bara kanske få aningen lugn o ro, nu har jag arbetsförmedligen som hetsar mig eftersom jag kanske hinner bli utförsäkrad innan jag fött. yeey.. not.

jag bryr mig inte om att bli utförsäkrad, men oooj så jobbigt att fara till arbetsförmedligen den 22juni.. va? på BF dagen, önskar verkliiiigen att han hinner komma innan!

nu ska jag nog äta nå frukost för det e ju nå vansinnigt långtråkigt att slöa i sängen när anton susar i säven,.


hejz!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela