Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

06:27

Publicerad 2011-03-05 06:32:33 i Allmänt

LÖRDAG.

SAKNAR MIN ÄLSKLING. vill ju gosa o mysa med hen juuuu..

men han snarkar nog ikapp de andra i Årrenjarka.. hmpf!

THITTI PÅ TAKET:

Var ut för ca en timme sen för att plocka in mina svarta katt, spännanade värre.. hon var ingenstans.. jag fick ta på mig ytterkläderna för det var så kyligt.. gick ut o ropade så hon skulle höra mig ifall hon inte var vid något av husen..
då ser jag i ögonvrån ngt svart.. som rör sig som en iller.. PÅ GRANNHUSETS TAK?!?!!? alltså villaområdet.. men hallå..
Funderade ifall jag var ltie för trött eller om jag verkligen såg henne.. jo mycket riktigt.. wrooom wrooom.. så kom hon springandes vid mina fötter.. jahapp.. skakade på huvudet... gav hon torrfoder, tog mig en dusch o här ligg/sitter jag  igen i sängen..

ork it.

ska sova några timmar innan jag o herr 12:an ska kolla på tapeter o sen ev fara o grilla körv :) yeaah!. hihi. vissa är till fjälls, vi bara imiterar det viktigaste av en fjällenresa, dvs, MATEN! :0

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela