Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

46min

Publicerad 2011-03-11 21:52:23 i Allmänt

tog det för mig att vara ultra trött i mössan kråka, till att vara piggsvins pigg.... jahapp.. får väl ta mig ett glas vatten, lägga mig tillrätta i sängen mellan katterna. katterna, dom små liven, dom tog plats i sängen medans jag var i duschen, jag hade ingen chans att välja sida osv! de små rackarna..

undra hur det ska gå när dom inte får sova med mig i huset!? nåväl, får väl se hur vi löser detta dära, kanske abra kommer sova med bäbis i hans rum, o så får katterna erövra resterande delar av huset.. VI FÅR VÄL SE.. nog går även jammarna att tukta till förstånd.. fast det sliter i hjärtat att he ner dom ifrån sängen..

ps.

WILDA ÄR SÅÅÅ GLAD ATT HON FICK EN DUSCH O SCHAMPOONERING..

?!

Jo minsann, hon har spatserat runt här o visat upp sin fluffiga päls.. HAr då aldrig varit med om dess like till katt rackare..

hmm.. Dom ser ut att ha det som mysigt domdära..
Ska ansluta, ifall jag itne kan somna så får ajg väl kluttra ord här på bloggen..

JAG TVINGAR INGEN ATT LÄSA MITT FELSTAVADE TJAFS.. visst?
o jag orkar verkligen inte korrektur läsa bloggen för att fixa stavfel, att skriva i halv mörker på en laptop gör iböand att fingrarna går om varnadra.. är kanske så att ena handen är snabbare än den andre... !?

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela