Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

åh så kul

Publicerad 2011-03-01 15:57:48 i Allmänt

som det ser ut nu, ifall inget oväntat konstigt händer, så kommer jag i slutet av månaden, dvs direkt efter intensiv utbildningen vara på ett ställe i stan, där det kommer erbjudas drop in på make up´s , var så kul att träffa chefen där, hon var jätte trevlig o jag fick babbel sjukan o surrade på som en toka,
ja jessus, ska ta det lite lugnare nästa gång ;)

hihi.. haha.. sjukt hur saker bara klaffar ibland.. YES!

känns som att massor klaffar just nu, iaf allt som är viktigt, foglossningarna o bristande ekonomi gör att mitt liv inte är perfekt på alla fronter, för hade det även varit så hade jag varit otroligt nervös!

Nu ska jag packa ihop lite kläder o tassa ner till tvättstugan. Sen så längtar jag tills älsklingen kommer. Vi ska mysa :) jajjomännsan!

tror han får ta med sig en fransyska oxå.. inte en fransk talande utan en redig köttbit! GE MIG KÖTT, GE MIG HASSELBACKSPOTATIS O GE MIG CHAMPIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela