Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

ATT vänta

Publicerad 2011-03-18 11:30:14 i Allmänt

tycker allt är att vänta.. hela liiivet är en enda stor vänta..

katterna bara sover, jag ahr sovit med dom för jag hade lite ont.. vet inte riktigt var, o det var itne riktigt ont.. trötthet i ryggslutet kanske det heter istället.

försökte nyss skriva i Ann´s blogg, men misslyckades då jag ville skriva mer än två meningar, då raderades det bara.. skumma bullar..

hursomhelst.

Jag förstår idag varför det står i aftonbladet om att gravida i sverige är mer överviktiga än innan.. FÖR ATT MÅTTEN PÅ ÖVERVIKT ÄR PSYKIST STÖRDA.. jag förstår att barn satsar på anorexi på direkten, för gudarna må straffa dem ifall dom råkas vara normala o sen gå upp pga ryggskada.. fdör då kan dom få en utskällning.

men ANN, idag mår ajg ändå bra.
Ska på stan o uträtta ärenden.. har vilat hela gårdagen så jag ska kunna göra det :) har knappt ont i ryggen eller bäckenet, iaf inte idag.. försökte raga chaffis, men jag får kasta in mig i min inte alls så mamma vänliga bil.. well well.. bettan är iaf ett transportmedel.


jäää jää.. måst o posta brev oxå..

hade velat köpa nå gott, men med tanke på övervikten får jag väl stå över.. *muttrar vidare*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela