Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

bla bla bla

Publicerad 2011-03-17 13:08:23 i Allmänt

Asos hade masor fina gravid kläder.. men jag känner bara att tiden som är kvar är inte nog lång för att jag ska vilja köpa kläder.. eller på ren svenska, jag har inte riktigt ekonomi för det heller.. :/ det e inte alltid så lätt, men jag vill inte prioritera kläder just nu.. för första gången i mitt liv möjligen..
det e heller inte så att jag inte vill unna mig själv, men inte just kläder.. eller smink.. eller skor.. OK.. jag känner inte för att unna mig själv något alls just nu.. JO FÖRRESTEN, JAG SKULLE VILJA HA EN NY PYJAMAS.. faast jag har ju en trasig som jag kan laga istället..

Det enda jag känner för att unna mig, det må hända vara nån juice.. !? eller frukt.. !

Inte på ett deprimerande sätt, men jag vill inget mer jsut nu än att Calle ska komma o att vi ska få flytta in i vårat hus.

Varje dag funderar jag på vad som ska vara vart, o vilken färg som ska vara vart.. o bla bla bla..


undra om jag skulle ta o laga lite kläder idag?!

Har ju bestämt redan igår att jag måste ha en riiiktigt lugn dag idag.. just för att jag inte tagit det riktigt lugnt på flera dagar.. vilket resulterade i total smärta i bäcken fog delarna..
:/

Vet att jag kanske gnäller om smärtan.. men på något sätt känns det som att den minskar varje gång ajg skriver om den.. !?

well.

ikväll kommer älskling hit o myser med mig.. ååh så jag längttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela