Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

Bonjour

Publicerad 2011-03-14 16:16:41 i Allmänt

mes amies.

såå.. Har varit på banken o gjort klart nästan allt i och med huslånet o överflyttning av konton.
har även ringt o försökt få iväg antons lägeneht tidigare, kanske iaf en månad tidigare, all tid är pengar.
måste ta mig till nån affär sen, måste införskaffa mig nå kuvert för att skicka iväg moderskapsbevist som har blivit halvt liggandes PGA BREV BRIST.. har ju frimärken för ovanlighetens skull.. jobbigt att vara arbetslös o måsta betala för dessa saker.. *pust o stön.. haha*

Måste väl in på banken i morrn o ändra så jag får akassan till mitt nya konto sista måndanden oxå.. så det inte försvinner med vinden, iofs gör det väl aldrig det men ändå.

nu blir mitt nya kontonummer mitt personnummer.. det lär jag väl inte glömma bort ELLEEERR?? :P

Har även beställt arbetsgivarintyg så jag har det klart att skicka iväg, hoppas det gäller så det inte blir några problem. Skulle inte vara det när jag pratade emd försäkringskassan här tidigare.

Senare blir det motionssim, härligt!

Kommentarer

Postat av: Annieh

Publicerad 2011-03-14 16:50:58

Vad heter du på blimamma? Tänkte att vi kunde skriva där istället i GB? Eller om du söker upp mig där?=)

Jag är också en tickande bomb för tillfället. Gråter för ingenting. Blir flera gångern om dagen. ;)Helt knasigt.

Blir inte heller så glad när någon säger att "du har blivit lite rund om kinderna". Lixom, va fan är det? Varför säger man så? Jag har inte gått upp jättemycket ändå. Runt 8 kg. Tror det är ganska normalt. Men man vill ändå inte höra sånt. Folk vet inte hur som ska uppträda verkar det som tyvärr=/

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela