Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

den magiska saften

Publicerad 2011-03-11 06:33:49 i Allmänt

hipp hurra för här kommer bumbibjörnarna..

så...

slappar i soffan efter att jag har hetsat upp Älsk ifrån sängen, fått i han frukost, städat bort o skickat iväg han med lunch påsen.. ok?¨

PS. det var såhär jag lovade mig själv att aldrig bli, dvs jag har för mycket fritid, hoppas Anders J alsrig får veta att jag har mesat ihop FULLSTÄNDIGT.
DS,

Ska kolla lite serier i sängen, vila lite, kl 13 har jag tvättstuga så jag ska tvätta lite av Antons kläder, hinenr nog inte med ALLT.. men lite, så kläderna iaf inte behöver stå i hallen o luckta äckelhund..

YES!

Men då hörs vi av sen då. HEjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela