Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

drömmar kan bli sanna

Publicerad 2011-03-03 12:43:37 i Allmänt

bara du dessa kan anamma.. ^♥^


Solen skiner, vilket är underbart, dock så e det emr eller mindre storm, inte lika underbart, men då håller traktorn på utanför lägenheten o skrapa marken.. mer underbart.

Sitter här o kommer på att jag ska flytta till ett litet gulligt hus, lantligt med glimt över fjärden och Solen ifrån söder som täcker hela gården.

Där ska ajg bo med min älskling o mina kissomissor,hunden o bäbisen. Vad hände. vad verkligt hände, ifrån ingenting till detta? Hur många gånger jag än skriver detta så känns det inte verkligt.

Jag behöver ha orden framför mig. Men ÄNDÅ så går det inte in i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela