Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

en dag

Publicerad 2011-03-14 06:31:39 i Allmänt

one day, one step.. one less cheese in the world..

måste o handla idag.. har lovat katterna..

o underbara älsk som då kom på att han får körförbud 1:a april.. som att det ens finns tid i piteå.. men faktiskt är detta hans problem, o jag orkar inte ens bry mig.. ller llhar iofs redan gjort.. men ork int bry mig nå mer..

ps.

thitti har varit ute hela natten från o till.. nu först har hon lugn i djur kroppen att liggga i famnen min..

mars katter ALLTTSÅÅÅ...

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-03-14 20:27:27

mesost är gott på limpbröd o hårdbröd tyck då jag :)

nä tsunamin missade köket ;) ps. vad ska man med diskställ till när man har diskbänk? he he

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela