Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

En saknad av någon

Publicerad 2011-03-08 08:35:27 i Allmänt

Idag blev jag hel. Kan inte förklara, men det finns en person ifrån min släkt som jag tapapde kontakten med, när hon blev äldre så blev hon sämre på svenska o bättre på finska.
Det jag vet var att hon blev snygg, för det har jag sett på en bild för ett par år sedan.

Idag har vi skrivit med varandra för första gången på Facebook. Inga problem med svenskan iallfall :)

Hon var som en lillasyster. Oavsett hur mycket kontakt vi får tillbaka så känns detta så otroligt bra. Ärligt så fälldes en tår när hon svarade på mailet, "ja, det är jag"

så vaddå 15+ år senare.. ?!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela