Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

Finito

Publicerad 2011-03-28 19:40:02 i Allmänt

Då var städningen klar för veckan.. eller iaf för dagen.. har vädrat sängkläderna eftersom dom e hyfsat nybytta.. har tvättat kläder men har itne städat till i garderoben, allt är rent o de te huvudsaken, nu får ikea påsarna stå där tills dom har mognat :P hihi

Tog mig en snabb dusch här innan så sminket skulle försvinna, då behöver jag bara skölja av mig på badhuset. Ska åka ditåt om ca en timme :) Åh så häärligt, som jag längtar.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-03-28 21:32:29

javisst :D

att härmas är den bästa komplimang man kan ge nån. ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela