Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

För nyblivna PAPPOR

Publicerad 2011-03-16 22:41:44 i Allmänt

MAMMOR, syskon, mor o far föräldrar.. jamen för sjutton, för hela tjocka släkten.
Ingen mer ryggont, inget mer ojande o gnällande.
ingen mer ryggmassage.. ?!!??! nej nej nej.. klart man ska ha mer ryggmassage, massor med amssage, men kvinnor kan själv, även karlar i detta falll ;)

HTTP://WWW.HEALTH-HOOP.SE massage ROCKRINGAR från lättviktare på ca kilot, upp till 2,9kg. För att stärka upp musklerna runt om, dvs rygg o mag muskler. MEN det som jag tycker är så fantastiskt, MASSAGE TILL TARMARNA I MAGEN, INGEN SPÄND MAGE.. MEN ÄVEN TRÖTT RYGG SOM FIXAS EFTER 5 MIN ROCKANDE!!

yeeey.

men så jag längtar.. jamen förstå vad jag saknar denna fantastiska uppfinning.. Har en på 1,2kg, Magnetic health hoop. love it! Fantastiskt när det inte stannar där, utan när man kört sig less, OM man nu gör det ;) då finns det alternativet att ta något tyngre, kanske 2kg?

ps.

Magneterna är för att öka blod cirkulationen, om dom gör det vet jag inte, eftersom jag vet inte om det är massagen eller amgneterna som sätter igång blodflödet, men något är det iallfall!

:)




jag har den till vänster :) skillnaden mellan alla olika är framför allt vikterna, färgen skiljer för designen bara. men vissa har en annan modell, när dom blir tyngre så blir modellerna minre "ut bulande" just för att inte skada kroppen :) endast en behaglig "vill jag bli fin får jag lida pin" - smörta första 1-2 veckorna vid användanade av Health Hoop massage rockringarn för första gången, en smärta som jag vet är övergåender o även blåmörken som är övergående. Men något som de flesta får erfara :) själv hade jag amssor emd smäörta, men få blåmärken, inget sm vara längre än 1½ vecka.


AMAZZZZZZING!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela