Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

Försökte

Publicerad 2011-03-01 13:03:31 i Allmänt

Klura på egen hand då med att kolla på vad som är trendigt med vila accesoarer.. men vet ni vad, jag greppar det inte, fins det inget direkt spec?

O vilka glajjor gäller? alla större inkl wayfares? ja ni.. tänkt att det finns folk som har sten koll på allt detta..

För jag fattar då njetski..

men då e jag ingen mode drottning, blogg drottning eller skönhets guru på något sätt. DET FINNS ANDRA som har de rollerna här i blogg världen :):)

Förut kollade jag massor på Sofis Snapshots, men nuför tiden tycker jag det mest är reklam för div märken, inte direkt fashion som hon hade förr, dvs blanda retro med nytt med billigt med dyrt, NU har hon en chanel väska, nå super dyra skor, super dyrt bälte, en kjol ifrån Hm o sen ett linne som är superdyrt.. VA? jag tycker inte det e roligt längre, heller inte fantasi fullt, hon köper direkt det som är ifrån catwalken, tycker inte det längre är roligt att läsa, sååå.. har läser hennes blogg nån gång i månaden o blir lika besviken varje gång, eftersom det e mest mat bilder..
o på hennns samma frisyr som hon haft de senaste 3 åren.. make a change! plz.

tråååkiiiit..

*gnällig*

det värsta är att jag sitter här i mina fina kläder, randigt o svart o tight.. men jag har ingen makeup, ingen frisyr o inga accesoarer.. såå.. vad gör jag nu? har för korta naglar, annars brukar ajg amtscha allt ifrån nagellacket för dagen :P men nu då.. huhuuhuhuhuhhu.. .

kanske kör på rosa det e alltid fint..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela