Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

frisör tid

Publicerad 2011-03-07 14:45:32 i Allmänt

inte för mig, utan jag har klippt Carro idag. Blev mycket nöjd med resultatet, men när jag kollade på henne efter jag hade stylat det osv, så ser jag ju att hon har samam frisyr som mig själv.. haha.. well well.. jag har itne klippt mig själv btw, det har en riktigt frisör gjort.

annars?

hade tänkt åka mot stan idag o kolla på babyskydd, köpa färg till att måla bordet osv.. meeen jag funderar fortfarande.. iofs så har jag inte så mkt att göra när jag tänker på det.. men måste köpa mat oxå.. massor med ärenden.. o egentligen så ska jg inte ens till stan, ska abra tvärs över vägen.. var bara så jobbigt att sätta sig i bilen.. men jag vågar inte gå.. men herrejessus vilka problem..

ska börja med att kolla mailen,lediga jobb o skicka iväg kassakort.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela