Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

girlpoweeer

Publicerad 2011-03-10 16:03:34 i Allmänt

http://www.aftonbladet.se/bostadinredning/article8680797.ab i denna artikel har det gjort någon undersökning i att ca 70% av nordens av husköp, är det kvinan som gör slutgiltiga bestlutet i vilket hus det blir.

lite kul, men som det framgår i en kommentar o inte i själva artikeln..

"Kvinnor lägger oftast mer vikt vid hur hemmet ska se ut, färger, utrymmen och så.Män bryr sig mer om att det är tillräckligt, då duger det väl och bra."

vilket jag anser mer sant, inte att siffrorna ljuger, men att kvinnan inreder boet, medans mannen bara bor.
klart det finns män som bryr sig m hur det ser ut osv, det gör Anton. Men det som är hemma mest o den som städar mest är mest att säga till om.. o dåååå hamnar han inte på "har att säga till listan"..

så.

det som städar mest får mest uttala sig!

vi vet nog alla att hur mycket han än städar så sätdar jag mer. O hur mycket han än tror sig inreda så har jag redan gjort det åt han, det han kallar inredning är när han städar sin lägenhet.. *asg* undra om jag komemr få spö för detta? hahaha

ps.

min fläckliga katt springer runt med skinnet till en låssas råtta.. o menar att hon har fångat den!? nej nu ser jag hon har ju den svarta iller liknande råttan som hon har hållit på o tvätta hela dagen.. dukti flikka, kan bära runt på leksaker... om hon kan börja plocka upp leksaker efter sig så kan hon få en röst i saker o ting i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela