Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

Go Go

Publicerad 2011-03-06 08:52:42 i Allmänt

gu´mårren oba skarano!

har ungefär sovit.. ingenting inatt.. det har kliat o kliat o kliat.. misstänker att min allergi för skaldjur har förstärkts iochmed graviditeten, dvs löjrommen kanske blev för mycket igår.. ?!
störande..

Nu e jag så trött att jag vill dö, som tur har kliiandet släppt..

igår var jag iaf med daniel o kollade på tapeter, för han vill tapetsera om i vardagsrummet, o jag hittade fantastiska tapeter som jag önskar att vilja få ha i köket. vi får väl se,, tror anton gillar hyfsat dom som redan är där, dom är lite mer maskulin än dom jag önskar.. welll well..

sen kollade vi på soffor.. han ville ha nya o en fåtölj.. o jag drömde såklart vidare..

sen for jag hem o kokade fisk åt katterna.. ¨

sen till han igen för att han/vi kom på att möblera om, DET BLEV FANTASTISKT.
jag har dessuitom inte ens ont idag :)

nu ska jag mysa med thitti :) o längta efter min älskliiiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela