Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

God Morgon Piteåååå

Publicerad 2011-03-01 09:52:05 i Allmänt

har hunnit äta frukost o koka fisk till kattena,., kollat mailen,, men det e ju fortfarande morgon, så därav god morgon.

Thitti har varit ute heeela natten, o hon är inte ens trött, så jag undrar verkligen vart hon tjuvsover om nätterna. Hon är bara inne 3 timmar åt gången, kan inte tro att hon blir utvilad av det, elelr så e det så att hon under tidigare 3v sov varje dag hela dagarna.. hmm..

mja..

ska kolla lite serier o slappa innan jag ska börja göra mig klar för stan :) kan ju inte fara i jamasen.. eller kan jag? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela