Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

Good Morning Piteååå

Publicerad 2011-03-09 06:46:06 i Allmänt

Yes Sir!

sir.. sire.. syrénbuske?



Har ätit frukost emd Älsk, han är på jobbet o jobbelijobbar. Jag ska fortsätta med mitt målande idag.. men hade tänkt vila lite mer innan, DOCK måste Thitti komma in först, för jag får inte lugn o ro i kroppen innan dess.
Nu har Wilda oxå gått ut.. inte alls vidare tryggt o veta att dom e ute o tassar.. WELLWELL..

För första gången på länge så längtar ajg bort ifrån annelund o alla dessa äckliga okastrerade hankatter o deras tillhörande ägare. ÄCKEL PÄCKEL BLÄÄÄ BLÄÄÄ..
Blev upprörd igår, nån menade att jag ej var en djurvän eftrsom jag tror en katt är efterbliven, VAD SKA JAG KALLA EN KATT SOM SKITER FRAMFÖR OKÄNDA FOLKS DÖRRAR O HOPPAS PÅ ANDRA KATTER BAKIFRÅN? inte är dom då friska iallfall, för friska katter GÖR INTE SÅNT.. skrev iaf ett svar, blev ändå mer irri o sen raderade jag inlägget. FÖR JAG ORKAR INTE BRÅKA MED DÅRAR ANG DÅRAKTIGHETER.

btw.

DET E INTE OK ATT MATA ANDRAS KATTER, SPEC INTE HÄR PÅ ANNELUND, 99% AV KATTERNA HAR HEM, MEN VÄLJER SJÄLVA ATT VARA MER UTE ÄN INNE, EFTERSOM DETTA ÄR ETT KATTOMRÅDE.

så.

nu ska jag försöka få in mina opolerade pärlor, varav en är mer ute än inne om vår/sommar/höst, eftersom hon blivit utsläng på sommaren av nå dårar som inte ville ha henne, sen har vi katt nr 2 som är rädd för människor, inte familjen, men allmänt, hundar går dock bra.. o i vilka hem hon varit vill jag inte ens veta. NU har dom ett hem för alltid. Dom är mina bäbisar o kom int o kalla mig icke djurvän..

sådär ja.

då var det sista ute ur systemet, hääärligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela