Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

hade tänkt så mycket idag..

Publicerad 2011-03-14 18:58:47 i Allmänt

men nu ligger jag här o mår lite piss.. kan ha att göra med den dåliga sömnen ifrån inatt.. sen har jag fortfarande världens ångest över min vikt efter att barnmorskan påpekade att jag var överviktig.. :(

jag tycker inte längre att det e roligt att vara gravid. jag hoppas jag kan skaka av mig detta. men det känns jätte jobbigt. hade inga problem med att rumpan var stor, o brösten o magen.. men NU när jag har en övervikt enligt BMI så känns det jobbigt, att barnmorskan höll på svimma av detta gör graviditeten piss tråkig.

enligt BMI så måste jag gå ner 2,3kg för att vara normal viktig.

men om jag är gravid i 25:e veckan, vad e det för problem att ha en övervikt på ca 2 kg?

jag försöker hela tiden bevisa för mig själv att det e bra, jag var ju nöljd o lycklig innan. Men jag mår verkligen piss av detta dära j*vla BMI..

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-03-14 20:20:46

DU ÄR INTE ÖVERVIKTIG. VAD är det för svammel??! du är gravid. fuck bmi. fuck barnmorskan - vilken kärring. :)

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-03-15 07:06:11

Hm läste att bm idag kommenterar vikt mycket mer än de gjorde förr :(



Nej oroa dig inte för de kilorna. pga foglossningen så orkar du ju inte heller vara igång som en en "normal" gravid kvinna kan. Du tar igen de där kilorna efteråt istället :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela