Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

hello and good night

Publicerad 2011-03-21 23:52:20 i Allmänt

Då var veckans simmning avklarad, blev dock paff över att det inte var nån musik igång, så jag körde min "URSÄKTA MEEEN".. o då fick jag ett leende av kvinnan som är där o hon tassade iväg o satte på en cd med typ lugna låtar, första låten var vem tänder stjärnorna, tänkte direkt på fammi o känslig som jag är så.. ja jag grät några tårar o blev jätte glad.. ja jessus... detta med hormonerna..

men ÄNTLIGEN. kan jag skriva att JAG ÄR GLAD ÖVER ATT VAR GRAVID. AG ÄR GLAD ATT VARA LITE TJOCKIS. JAG ÄR LYCKLIG.

BM kan dra åt pipsvängen o säger hon nå mer så har ajg med mig min jurist. haha..

men vaddå, det tog nästa 2veckor för mig att reparera skadan i psyket över övervikten på kilot... eller kilorna, beroende på om man räknar normalt för min längd o byggnad, eller om man räknar på bmi för vad ajg vägde då jag skrev in mig..

satans bmi kan dra åt helvette!


nu ska jag sova. IMORGON FÖRSTA DAGEN PÅ SNABB KURSEN. GUU SÅ KUUUL.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela