Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

hormonellt monster

Publicerad 2011-03-06 18:11:23 i Allmänt

jag e som irriterad ofta.. o det e så jobbigt. Försöker jämnt bara ta det lugnt,andas o inte förvänta sig så mycket av folk.. men ändå så förväntar jag mig saker, blir irriterad o fräser o små grinar..
Just NU vill jag inte vara ett hormonellt grinigt behövande monster. just NU skulle jag bara vilja vara independent.
men ikket.

kl är 18, nån lär inte vara hemma försen om lite mer än en timme beroende på hastighet, antagligen tar det ca 1½ timme, sen ska han skjutsa hem folk o fä.. 30min till, sen ska han fixa med skotern, 30min till...
Hans kompis han var hemma för flera timmar sedan o skulle äta bakis pizza.. där kom förväntningen att han hade missat att ringa mig o redan var hemma.. men förstod annat då vissa vilade innan hemfärd... där kom irritationen..

ork it.

samtidigt tycker jag det e så tråkigt att min irritation nu har tagit bort min längtan.. åååååååååååååh!!!!!!!!!!!

f*ck it nu går jag o duchar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela