Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

hur en mulen dag kan kännas

Publicerad 2011-03-13 08:54:20 i Allmänt

mulet, vitt, grått..

underbart, mysigt, avslappnande, en hint om framtiden..

Jag vaknade för nån timme sen, älskling ligger brevid o sover. Thitti o wilda äter frukost o jag har tagiit godis skålen till sängen.. hjihii..
i brist på annat kollar jag på melodifestivalen ifrån igår, var ju så trött så jag somnade hur tidigt som helst.

Jo..

I>GÅR..
Var o badade på Nordpoolen, var jätte roligt,mysigt o underbart. sen middag hos mamma o curre, sen hem o myyys :)

jag älskar mitt liv.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-03-14 01:01:07

du förtjänar all lycka du har! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela