Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

hysterin med att bli gravid

Publicerad 2011-03-20 12:54:00 i Allmänt

Lätt för mig att skriva som är gravid. MEEEN..

Jag kan tänka mig att om folk bara slappnar av o har sex varannan till var tredje dag så kommer bäbisen att fastna när det e dags.

menar att ägget kokas inte snabbare bara för att du stirrar på det..

Tycekr det är så tråkigt med alla de par som försöker o försöker istället för att bara älska varandra o låta saker o ting abra hända. Att mpsta räkna dagar o planera NÄR man ska ha sex känns för mig inte som kärlek utan som ett HA BEGÄR.. *inga dödande blickar tack ;)*

Verkar som alla vissa personer måste ha en identitet, mamma,fru osv, det räcker inte att abra vara JAG.

Nämen alltså jag förstååår inte när 20åriga tjejjer skriver i all sin hysteri om att försökt att bli gravid länge o snart är tiden förbi.. Vadå förbi? Morsan var 41 när hon fick mig.. Menar TIDEN är vad man gör den till. Den är förbi när man slutar att leva. Innan dess finns all tid i världen, spec om man är 20år.

Såklart kan jag förstå till viss del paren som försökt i många många år, dom är i medel åldern o känner paniken över att aldrig bli 3.. Då kanske man vill försöka med ALLT.. Fast samtidigt, ditt barn komemr när det ha tänkt komma. jag måhända vara gravid, men det är ingen vet ändå om jag kommer att få ett barn. Försöker att göra det bästa av tiden, men framförallt att ta vara på förhållandet.

Kan alla människor bara sluta stressa, hetsa o bara ÄLSKA VARANDRA, MEN VARANDRA. Känn kärleken o barnet ni önskar kommer till er.

Kommentarer

Postat av: thereze

Publicerad 2011-03-20 17:57:04

åååh som ja håller med dig där !!! verkligen. det var bra skriver och rätt skrivet.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela