Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

i sorgens tecken

Publicerad 2011-03-12 04:06:03 i Allmänt

Vaknade nyss för att jag kände mig pigg, vet inte om det var det eller att Thitti jamat ett tag.. Nåväl katten är ute o jag ska försöka bli trött igen..

hamnade på Fejjan o då såg jag en person,en man, som hade skrivit massor otrevligt till sin lillasyster.. Fick gnugga ögonen. Vet att hela falmiljen sörjer en inte helt oväntad bortgång. Men jessses hur folk kan bete sig. Tyvärr antaar jag att dom heller ej var nyktra när dom/han skrev inlägget, med tanke på att ifall mamma skulle gå bort så, så har inte han träffat henne på ganska lång tid men det tänker han tydligen inte alls på, för när dottern inte träffat pappan, då blev det ett massa liv. Tråkigt, mannen i fråga var en underbar person. Han lärde mig att tycka om champinjoner efter den gång han lagade en jätte god gryta.. DETTA ÄR MÅÅÅÅÅÅÅÅNGA ÅR SEDAN....

ja.. i sorgens hetta.. elle rättare sagt, i sorgens kyla är inga ord nog kalla?

Jag själv har itne riktigt tagit mig förbi sorg i och med massor, men det e väl normalt. Igår när jag stäadade bland kläder så upptäckte jag en del kläder o saker som jag nu väljer att kassera, vissa minnen behöver itne vara bra minnen bara för att dom var relaterade till en person som man en gång älskat.

Till mitt nya hem ska ej massa skit följa med.

Bara nu när jag tänker på det så måste ett annat plagg oxå bort. När det är borta så är det kapitlet förbi.


Ska försöka sova ett tag till.

Kärlek till ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela