Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

jag gnäller inte

Publicerad 2011-03-14 12:34:35 i Allmänt

nej, för det e för fantastiskt att vaa gravid. MEN kan jag åtminstone få sova lite så jag blir som människa?

Nu har har sovit, men då e klockan 12.30. har iofs även ätit lunch o duschat..
o jag åt frukost med älsk kl 0530.. o jag kollade serier i sängen till kl 9.. men ändå..

förutom det vangliga foglossnings värken hade jag mystiska "stickningar" i armarna i natt.. var ehl skummt, som at tjag ahde elgat på dem.. o det stack o stack o jag var så otroligt trött..  nu e det då borta, o ajg hoppas det inte kommer till baka.. för då blir jag lite irriterad.

ska idag till banken, älsk kommer o plockar upp mig på ca 45min. så jag ska ta det lugnt nu till 13.

Gnäller fortfarande inte, men damn så han har sparkat o snurrat o ja gudarna vet vad han gjrot i magen i flera timmar.. NU sover han.. jahapp..

jaja,,. det var en såndära måndag..

tjing.

Kommentarer

Postat av: Annieh

Publicerad 2011-03-14 13:16:33

Hej!

Allt är bara fint med mig. Men jag är väldigt stressad, men annars mår jag bra. Läste att du inte sover så bra.? Jag har väldigt tur, för jag sover typ hela tiden:)Vi kunde gett varandra lite av våra "sovproblem"...;) Är det bra annars med dig i din grav?

Vilket datum är din lille beräknad?

Postat av: Annieh

Publicerad 2011-03-14 13:17:43

Såg nu att din knodd ska komma den 22juni=)

Postat av: Annieh

Publicerad 2011-03-14 16:13:45

Min är beräknad att titta ut den 28 juni. Har också en väldigt livlig sak i magen. Hela magen hoppar hela tiden=)

Det har blivit en del mamma byxor. (eller kanske 4st). Eftersom jag knappt gått upp nåt på benen så kan jag inte köpa vanliga byxor som är större för då är det mer som baggyjeans eller nåt. Och jag hade bara tänkt använda dessa kläder under graviditeten och inte efter. Då känns det inte så bra att köpa kanske M eller L i kläder eftersom jag vanligtvis har xs. Det är mest därför. + att jag tycker mammakläderna är mycket mer bekväma kring magen. Men har rätt mycket tunnikor och sånt sen innan, och dom kan jag ju fortfarande använda.

Japp det är vårt första barn. Är så efterlängtat så=)Ska ni på ett till UL innan han tittar ut?

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-03-14 20:30:19

när kommer magutviket? ( Demi omslaget du vet) thihi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela