Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

jag har SHOPPAT..

Publicerad 2011-03-21 17:23:55 i Allmänt

jepp, en sittdyna.. inte roligt, kattsand - ändå mindre roligt, två kuddöversrag i svart o lime grönt - ganska roligt och slutligen har jag internet shoppat ett babyskydd, det som jag ville ha, billigt o bra :) inte det flaschigaste babyskyddet, men vadå, så länge som det är säkert spelar det väl ingen roll? om du har 5punkt bälte, eller om du har 3 punkts bälte? seriöst alltså.. jag vill bara ha en baby bil stol så jag får hem ungen ifrån bb, sen kommer jag aldrig släppa honom. .skojja bara... *leeeer*

Jaja.. glad är jag iallfal, inte rik, men glad :) yeeey!

nu har jag ätit middag o ska ta en paus innan nästa lägenhets spekulant kommer hit.. för sen e det motionssim som gäller.. hej o hååå upp i det blååå :)

undrar hur jag ska ta mig till bussen i morrn.. hmmm..
----- hittade en lösning.. bra att ha grannar.. HUR SKA JAG ÖVERLEVA UTAN HOLME VID MIN DÖRR?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela