Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

känns fel

Publicerad 2011-03-31 01:43:05 i Allmänt

på dygnet.. för nu e klockan massor.. Sov ju ändå bara 3 timamr här tidigare, men tydligen var det nog för att göra mig vaken. känner NU helt plötsligt att ajg börjar bli trött.. ja vi får väl se när jag väl lägger mig i sängen :P

tillochmed thitti sover.. ! oj råkades väcka henne SÅKLART.. hon låtter som en fladdermus när hon fladdrar med öronen när det kliar.. stackars kisse som jämnt ska ha dessa problem med öronen, men men, det e vad det e, ska hon vara ute hela nätter så blir det kallt om öronen..

så..

vill shopp o mani så jag var tungen att köpa något ifrån internet, blev en läpp penna o ett par solglasögon.. haha.. inte kanske det häftigaste i världen.. men det duuger :P

i morrn barnmorskan, sminka anette o lämna in, parelle o sen känna lugnet.

JÄHÄ..
 
då går jag väl o sover då, så jag får vakna o äta frukost :P måste köpa fruk, note to self lixom.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela