Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

kick it

Publicerad 2011-03-02 06:35:49 i Allmänt

blev väckt strax efter min sömn gått in i dvala, av att min kääära ääälskling skrek allt vad han kunde o mummlade på i et tspråk som inte var ifrån denna planet.. KAN HAN VARA BESATT AV DEMONER?!

undrar.

Sen skulle Thitti ut.

Sen var det armbågarna som vevade.

Sen blev klockan efter 5 o jag reste vit flagg, eller ragg.. eller likanande..

Älsklingens straff : Havregrynsgröt!

Tänk att jag svara samma sak varenda gång han frågar om han ska flytta in sista tiden innan husflytt, att jag alltså svarar JAAAAA.. utan att tveka.

bäbis sparkar ikapp med orden som jag skriver.. heh,. kul kille..

jag ska försöka ta en nap nu efter gröten o att thitti finally kommit in.



♥♥
♥♥♥


IDAG ÄR BARA YTTERLIGARE EN NY FANTASTISK DAG
DÅ VI FÅR ANDAS O LEVA.♥♥




 

igår var det ett fantasitskt norrsken, hann dock itne med att hitta kameran o trassla på mig skorna o hitta fokus.. men ååh så vackert det var.
♥♥♥
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela