Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

lot of pain lot of gain

Publicerad 2011-03-10 15:37:39 i Allmänt

DÅ VAR DET BESTÄMT. JAG O ÄLSK SKA BÖRJA PÅ MOTIONSSIM PÅ MÅNDAGAR 21-22, Hortlax. Nån som ska med?
Känner just DU att DU behöver simma lite extra?
Kanske för att du kanske ska få äta just dessa dära nacho chipsen? ;);););) *tok flinar*
35kr/gång alt 300kr för 10 gånger..



Börjar redan blir hungrig av tanken på motion.. well well.

Kommer små börja redan lördag då jag o Älsk drar till Mamma o Curre, dvs Nordpoolen. YES! Lolvey!

Snart ska jag börja emd Lasagnen.. eller om en timme ska jag börja.. hinenr iofs måla stol h*veterna sista gången.. känns icket frestande.. meeen..


ps. sa upp lägenheten idag. med smärta i fingrarna tog jag pennan o signerade.. Jag sa åt kvinnan på pitebo, att dettta var det värsta jag fått göra på länge.. men det blir bättre bara ajg får flytta in i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela