Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

Lyckans Katt

Publicerad 2011-03-19 09:30:46 i Allmänt

Wilda är mycket nöjd, eftersom jag har skurat golvet med klorin och skurmedel.. hehe.. hon gilalr när det e riiiktigt rent, så nu rullar hon sig lite här o där på golvet :P

clean cat.

Tycker det e viktigt med baciller osv, att hålla rent när jag nu är gravid, kattern är på kattlådan, katterna är ute.. sen kommer dom in.. så ja.. det e oavsett relativt mycket baciller.. !

men nu e det rent, tror bacillerna äts upp redan i trappen, jag tror på den teorin:)

VAD ska jag nu göra.. ojoj, finns massor, finns alltid massor att göra.. men VAD VILL jag göra är väl det jag bör skriva.. o tja.. jag vill inte göra så mkt..

kanske ta en dusch, blev lite varm av städningen.. dessutom blv det blött ifrån ena bröstet, för er som inte ville veta :P
hoo hoo.. läckage!

nämen dåså..

nog kluttrat för denna gång.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela