Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

make it, make up, make cake?

Publicerad 2011-03-25 15:09:40 i Allmänt

såå..

dagen efter DAGARNA TRE på mkae up utbildningen, det var så mycket info, det var så mycket av allt att jag NU känner mig helt bakom flötet på så många sätt så jag kan inte ens börja räkna..

Tidigare bilder ajg lagt upp på Anette, så är det inte jag som gjort make up på henne, eftersom vi fick inte göra det på någon vi känner..

Jag har bilder på mina offer.. men jag orkar inte lägga upp dom riktigt än.. Första inlämnings uppgiften ska skickas in senast mådag, kul kul :) ifall jag inte känner mig redo i morgon, så får det bli Anette som får ta smällen :):) hihi,.

Blir aif sotning med lösögonfransar, Måste köpa ett lim, men täntke att jag gör det i morrn när ajg ändå ska in till schtaaan..

JEO..

Carro kommer förbi på styling senare idag.. jo..

NU ska jag stirra mig blind på Baby Barn stolen/BABYSKYDDET som står på mitt vardagsrums bord..

OVERKLIGT..

bäbis? vart? vem? i min mage? nääääe.. va?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela