Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

Måndag

Publicerad 2011-03-21 11:48:55 i Allmänt

Är totalt dagvild ang vad som händer i veckan, dvs ikväll är det motionssim, i morgon ska ajg till skeå på kurs, o stanna kvar där för sen blir det hockey, jag välkomnades att följa med.. men antar att det inte e för sällskapet, utan för att ajg får köra hem grababrna.. yeey.. :P

wellwell

på onsdag ska jag oxå till skeå, även torsdag, men då ska troligen anette med, om inget ändrats. Så då blir det inte buss utan då tar vi bil.. nån bil..

jo

Nu ska jag pausa lite, senare ska jag göra amssor, bra om jag tagit det lugnt tillsvidare..
MEN måste o köpa kattsand, dom hade bra pris på cristal clear på djurmagasinet, 199 för 20kg, dvs 2 paket. fiingemang tycka jag då.

tjing

Kommentarer

Postat av: thereze

Publicerad 2011-03-21 15:02:04

sv; hehe är också medlem där (där ja hittade din blogg om ja inte minns fel) och ja, där är hysterin katastrofal även på familjelivs sida. men ja tyckte likadant även innan jag blev gravid :p !



aaah vi har 2hundar OCH 2katter , vet att risken är stooor och just nu har vi fullt shå med att få katterna att hålla sig borta både ifrån vagn och säng! suuck inte det lättaste dock, lagt ugnsfolie i så dem inte vill gå men dom trotsar det!

det blir ju absolut inga längre sträckor, tyvärr går det ju inte att undvika då hela släkten bor runt om i sverige, så någon gång blir det hundar + barn, men då sitter dom i bur i bagage :) och bebis fram i stol! nejnej tar det absolut inte som gnäll , är tacksam för sånt som man kanske inte vet som är bra att veta!



detsamma du :D !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela