Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

men guu sååå kuuul

Publicerad 2011-03-26 21:23:43 i Allmänt

jag hade idag på Parelle, surrade emd folk o sminkade kvinnor, fjortisar o barn. hihi.. men känner att jag vill testa mer på vänner innan jag kastar mig helt o hållet in för make up på främligar.. Gick ändå bra idag. var ju inte så svårt, vardags sminkningarna är ju inte det svåraste.. det e ju sotningarna o sånt..

köpte med mig lösfransar att fixa med, ska sätta på mig sånna i morrn innan vi åker för att fira antons pappa som egentligen fyller år idag.. imorrn e fika för släkten.. :) så för dagen i all ära har vi tvättat upp bilen o jag ahr klippt anton.. hihi..

mja..

så ifall någon vill bli sminkad lär ajg vara de flesta dagarna på parelle, men troligen inte så länge på vardagarna kanske 12-15, ifall nån vill bli sminkad annan tid så hör av er eller kom förbi o boka tid för gratis sminkning.
vill man ha lös fransar går även det bra,. men då får man köpa egna fransar :)

jag jobabr inte åt parelle, jag är inte egen företagare, jag har bara roooligt tills jag får barn eller jobb eller nåt annat, för det händer itne mycket att sitta framför datorn o vänta på att livet ska hända :)

HEJ O HÅ!

:)

Kommentarer

Postat av: sophie

Publicerad 2011-03-27 00:28:05

Hej bella!



Har tänkt svarat angående det du skrev om sminkningen men har glömt. Men det skulle vara jättekul och få bli sminkad, kan snacka med min kompis och se om hon är på G ;D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela