Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

mode för smala,tjocka,korta

Publicerad 2011-03-04 07:14:54 i Allmänt

men för långa?

tex. HM o GinaTricot o Vero Moda, Snygga kläder, enkla att matscha o skapa egen touch.. jag har gett upp, har rent av visat vit flagg..

För nu menar Sofi Fahrman på aftonbladet/sofismode.se att den vita enkla skjortan är tillbaka.. men vad spelar det för någon roll då?

VArt hittar jag den dära snygga skjortan som inte är för kort i rygg,axlar o ärmar? men så irriterande..
Att jag kan gnälla om tex. stilett klackar må ju vara, för det e bara att jag inte vill bli 2m, men att jag inte får matscha o fixa som "alla andra barn" det e mobbat.. Tur det e enklare för killar.. för killar får avra hur långa som helst.. nästan iaf..

enough

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela