Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

naturkatastrofer

Publicerad 2011-03-13 12:14:45 i Allmänt

är natur - katastrofer
naturen säger stopp för mänsklighetens hets att använda upp varenda cm av planeten.
djuren får skabb osv när dom blir överbefolkade, människan har mediciner mot allt som finns.. vi är nästan odödliga, men samtidigt som det finns mediciner för att ALLA SKA LEVA FÖR ALLTID.. så föds nya barn som SKA LEVA FÖR ALLTID.. o om alla lever för alltid så finns det garanterat ingen plats kvar på jorden.

Jag är mycket glad att bo på landet i norra sverige, vi är långt ifrån överbefolkade, MEN risken finns att folk ifrån andra länder ser samma sak, alltså att det finns plats för fler här uppe.
Dock har inte alla jobb osv, men så är det överallt.
Vi har dessutom mer frisk luft.

Min låssaspappa tyckte jag var brutal i mitt tänkande.. men alltså allvarligt?
en naturkatastrof kan den enskilde inte påverka vidare mycket. Vad den enskilde kan göra är att förmedla lycka,kärlek o harmoni till sina nära o kära, som i sin tur förmedlar samma till sina nära o kära osv osv.. skicka vidare effekten..
då skulle folk iaf vara mer lyckliga, så behöver dom inte blir våldsamma å mörda,våldta osv folkl.

MER KÄRLEK TILL MÄNNISKAN FRÅN MÄNNISKAN.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2011-03-14 00:58:57

jag e också bra på brutalt tänkande :)

vi e väl realister liksom. ojaa

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela