Anna Isabella Granberg

MakeUpArtist .:. Mamma .:. Sambo med Anton och en "catlover"

Nervöst

Publicerad 2011-03-04 06:47:33 i Allmänt

från o till hela dagarna blir jag nervös..

nu när jag bara sitter här i soffan i min lägenhet så känns allt som vanligt.. när jag ställer mig upp så har jag den där magen o jag ska flytta.

va? slytta? nej flytta.. jaha.. FLYTTA!?
nej anette, jag har inte ( h)järnbrist längre..

Har tagit fram div sidor dit jag ska ringa kl 8 o säga upp saker o ting, lägenheten ska jag oxå ta itu med någon dag, men är inte mogen ÄN.. det e nog att jag ska säga upp mitt bredband, har ju haft kontot i 7år o är vip medlem.. va.. hur lätt e det att ha ett konto någonstans så länge om man inte pratar om telia abg elelr bankkonto.. 

det e skrämmande att lämna sitt egna booo.. 

men ack så jag längtar till det genemsamma, där Anton tror sig ha ord i hur det ska se ut i möbleringen.. haha.. seriöst? killen har inte problem med furu.. säger det inte allt?

har har fått säga sitt o nu e det upp till mig, det enda rätta ju. 

Han får ju ha kvar alla sina saker i huset, o jag får ha kvar alla mina saker i huset, o poff så har vi ett möblemang för ett komplett hus.. minus barn sakerna.. men det löööser sig.

nu ska jag pausa en timme eftersom kundtjänsterna som man måste ringa för att avsluta div konton öppnar inte försen 8.

tjoff! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

annaisabella

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela